cart
Košík
menu

HP CPe - Active Care 3y NBD Onsite Notebook Service (standard war. 3/3/0 - ProBook 4xx)

Kód: 1513362
Není skladem
Termín a způsob doručení
HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP.[1,2] Se vzdálenou technickou podporou, prediktivními analýzami stavu zařízení, službami nápravy a reakcí u zákazníka další pracovní den budou zaměstnanci stále produktivní, ať jsou v kanceláři nebo na cestách..Více
Vyberte si zvýhodněné balení
Množstevní slevy
2 106 
Běžná cena: 2 256  (-7%)
ks
envelope
Dotaz
bell
Hlídat
Parametry
Výrobce:
Kód:
1513362
Záruka:
0 Měsíc(ů)
Popis HP CPe - Active Care 3y NBD Onsite Notebook Service (standard war. 3/3/0 - ProBook 4xx)

3letá HW podpora HP Active Care u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)

Parametry

Typ podporyActive Care
Trvání3 roky
Doba odezvyReakce další pracovní den
Časové pokrytíStandardní pracovní dny: 9 hodin
Servisní místoVzdálená a u zákazníka
Způsob službyPrediktivní podpora u zákazníka
ZárukaV záruce
Typ služby Care PackElektronická sada HP Care Pack
Doba krytí (měsíc)36
Podtyp služby Care PackBASE
Typ produktuCare Pack
Funkce služby, záhlavíPrediktivní a proaktivní výstrahy a oznámení HP TechPulse
Funkce služby, záhlavíSledování stavu hardwaru nabízí rychlé a aktualizované kontroly stavu všech zařízení
Funkce služby, záhlavíInformace o hardwaru zařízení – včetně BIOSu a aktualizací firmwaru
Funkce služby, záhlavíAutomatické tikety pro pevné disky a baterie potřebující výměnu
NadpisRychlé doby odezvy
Hlavní prodejní argumentS nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny.
NadpisRychlá řešení
Hlavní prodejní argumentPomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy.
NadpisVysoká doba provozu
Hlavní prodejní argumentSpolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz.
Typ služby Care PackElektronická sada HP Care Pack
Podtyp služby Care PackBASE
Časové pokrytíStandardní pracovní dny: 9 hodin
Trvání3 roky
Servisní místoVzdálená a u zákazníka
Typ produktuCare Pack
Doba odezvyReakce další pracovní den
Způsob službyPrediktivní podpora u zákazníka
Typ podporyActive care

Poznámky

Právní omezení

.
chat
Nebo nám napište na
Přihlášení
Nemáte ještě účet?Zaregistrujte se.
Hlídání produktu
Zadejte podmínky a email, na který chcete poslat zprávu při splnění těchto podmínek