Popis ASUS Premium Care -Lokál. oprava on-site(NBD) a lokál. ochrana proti náhod. poškození(LADP) a ponechání pev. disku- 5let
Balíček je určen NTB, které mají při koupi záruku On-site (NBD) na 36 měsíců.
Prodloužení záruky
Balíček rozšířených záručních služeb ASUS vás těchto starostí zbaví a poskytne vám rozšířené záruční služby po vypršení standardní záruky na váš produkt ASUS.
- Po dokončení aktivace začne záruční doba vašeho produktu automaticky běžet od data ukončení standardní záruky.
- Kromě změny záruční doby zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u standardní záruky ASUS.
- Tento servisní balíček se nevztahuje na software, periferní zařízení, bezplatné příslušenství, jako je myš nebo brašna, a na poškození způsobené zákazníkem.
Local On-Site Service - servis na místě
V rámci servisu na místě vám autorizovaný technik společnosti ASUS zajistí opravu dílů na místě na vámi určeném místě, pokud problém s vaším produktem nelze vyřešit prostřednictvím telefonické, nebo online podpory.
- Pokud se problém nepodaří vyřešit na dálku, bude pro váš produkt domluvena technická podpora na místě s autorizovaným technikem společnosti ASUS, který k vám bude vyslán zpravidla do konce následujícího pracovního dne; doba odezvy se může lišit v závislosti na zeměpisné poloze, dostupnosti náhradních dílů a místního servisu.
- Pokud dojde k poruše výrobku při běžném a řádném používání během doby platnosti tohoto servisního balíčku, společnost ASUS opraví, nebo vymění vadné součásti výrobku, nebo výrobek samotný za nové, nebo repasované součásti, nebo výrobky, které jsou funkčně rovnocenné, nebo lepší než původně dodané.
- Pokud jsou v rámci této služby vyměněny vadné díly, předem souhlasíte s převodem vlastnictví vyměněných vadných dílů na společnost ASUS.
Local Accidental Damage Protection (1Claimyear, No limited Key part)
Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním:
- Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy
- Poškození kapalinou
- Poškození elektrickým přepětím
- Náhodné ulomení
V rámci tohoto balíčku služeb má zákazník nárokna jednu (1) žádost o servis ročně během záruční doby.
Celkové náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu
produktu.
Na všechny komponenty opravené nebo vyměněnéservisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
HDD Retention
- Tato služba se vztahuje na původní vestavěný pevný disk („HDD/SSD“) dodávaný s Vaším produktem ASUS a jakoukoli jinou náhradou nainstalovanou autorizovaným technikem ASUS v souladu s podmínkami této služby.
- Tato služba Vám umožňuje ponechat si původní vadný disk, pokud jeho vadu potvrdí autorizovaný technik ASUS. Zároveň Vám autorizovaný technik ASUS naistaluje disk nový. Původní pevný disk všakuž nebude předmětem žádné další podpory
Povinnosti zákazníka:
- Pokud chcete využít službu HDD Retention, musíte tento požadavek uvést spolu s požadavkem o On-site opravu. Tato služba není automatická.
- Je vaší odpovědností udržovat „fyzickou kontrolu“ nad vadným HDD/SSD a zajistit, aby osobní, důvěrná nebo vlastnická data na vadném HDD byla zničena nebo zůstala v bezpečí.
- Je vaší odpovědností případně zlikvidovat vadný HDD v souladu s místně platnými zákony a předpisy.
- Vy nebo Váš oprávněný zástupce jste povinni podepsat dokument HDD Retention dodaný společností ASUS a potvrdit
ponechání si HDD/SSD.
https://www.asus.com/cz/support/premium_care/
.